موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

ملی‌پوش پاراتیروکمان ایران از صعود به نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس بازماند.

سمیه رحیمی به نیمه‌نهایی پاراتیروکمان پارالمپیک پاریس نرسید

سمیه رحیمی در مرحله یک‌چهارم نهایی پاراتیروکمان بازی‌های پارالمپیک مقابل نماینده چین شکست خورد و از صعود به دور نیمه‌نهایی بازماند.

مسابقات پاراتیروکمان پارالمپیک‌ در روز ششم این بازی‌ها با برگزاری رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد.

در این بخش از مسابقات سمیه رحیمی به مصاف «یانگ» از چین رفت و با نتیجه شش به صفر مقابل او متحمل شکست شد. بدین‌ترتیب رحیمی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

پاراکماندار ملی‌پوش ایران صبح امروز با کسب برتری برابر نمایندگان فرانسه و یونان در مرحله یک‌شانزدهم و یک‌هشتم‌ نهایی به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته بود.

رحیمی: سعی کردم روند صبح را ادامه دهم اما نشد

سمیه رحیمی، ملی‌پوش پاراتیروکمان، بعد از پایان کارش در بخش افرادی ریکرو در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: همه کارهایی را که باید انجام می‌دادم که بتوانم استرسم را کنترل کنم انجام داده بودم اما گاهی برخی موارد غالب می‌شود و نمی‌توان کاری کرد. امروز صبح خیلی خوب تیر زدم و حس می‌کنم که تمرکز بیشتری داشتم و فاصله‌ زیادی بین مسابقات صبح و بعد از ظهر افتاد. مسابقات صبح ساعت ۹:۳۰ (به وقت پاریس) تمام شد و بعد از ظهر هم ساعت ۱۷ آغاز شد و با توجه به اینکه با روانشناس تیم صحبت کرده بودم، سعی کردم که این روند را طی کنم و آرامش را داشته باشم ولی خوب نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم.

او درباره حریف چینی‌اش نیز گفت: حریف عنوان‌داری است و در پاراآسیایی هانگژو نیز با او رقابت داشتم و اینجا هم نتوانستم او را شکست دهم. امیدوارم در مسابقات بعدی پرتوان‌تر حضور یابم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.